aangekomen in sri lanka - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Jonne Uitenbroek - WaarBenJij.nu aangekomen in sri lanka - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Jonne Uitenbroek - WaarBenJij.nu

aangekomen in sri lanka

Door: Jonne

Blijf op de hoogte en volg Jonne

06 Juli 2015 | Sri Lanka, Colombo

Mijn eerste dag in Sri Lanka! Het ging niet bepaald van een leien dakje... Mijn ticket wilde niet printen, mijn bagage niet inchecken, en veel erger nog, mijn bagage heeft de eindbestemming niet bereikt... Stond ik daar op de snikhete terminal te wachten en daarna nog 2.5(!) uur in de rij voor se service balie. Ze weten niet waar hij is, maar ze bellen als ze hem hebben (wss 1-2 dagen). Gelukkig stond de chauffeur nog op mij te wachten. De mensen zijn ook erg aardig hier in het huis, heel hartelijk. We zijn met zn 18en, (een amerikaan, een australiër, zwitsers en een hoop spanjaarden. We gaan zo met een paar naarbhet strand (ja, ik mag zonnebrand en deet lenen,mam ;)) morgen is de introductiedag, waarin we horen wat voor werk we gaan doen... Nu hopen dat we kunnen slapen (met zn 4en op 1 kamer.
Xxx jonne

  • 06 Juli 2015 - 20:25

    Karin Visser:

    Lieve Jonne,

    Wat een akelige start van deze ervaring. Ik hoop dat de rest wat vlotter zal gaan en dat je spullen jou snel zullen bereiken. Ik ben benieuwd wat voor werk je nu precies zal gaan doen.

    Ik heb deze mail overigens via opa en oma ontvangen. Kan je nog even kijken of wij wel in jouw bestand staan want we willen graag op de hoogte blijven.

    Sterkte en veel plezier!

    Liefs,
    Karin

  • 06 Juli 2015 - 20:37

    Opamees. / Omargo:

    N

  • 06 Juli 2015 - 20:43

    Yvonne En Paul:

    Hoi Jonne,
    Alle begin is moeilijk, maar onze ervaring is dat het daarna beter gaat. De beginfase is de lastigste fase, ben je daar doorheen, dan wordt het alleen maar leuker. Vermoeidheid en hitte, bluhhhh. Maar: bagage komt bijna altijd weer terecht en in het allerergste geval moet je naar de winkel voor nieuwe spulletjes. Je zult versteld staan wat voor leuke en goedkope items in Sri Lanka te koop zijn. En als je uitgerust bent, heb je ook minder last van de warmte.

    Leuk voor je dat je al met mensen naar de beach bent gegaan. Misschien kom je zelfs schildpadden tegen...

    Laat het allemaal maar lekker gebeuren, neem de tijd. Heel veel plezier toegewenst en het ga je goed, de kop is er al af,

    lieve groet van Paul en Yvonne

  • 06 Juli 2015 - 21:02

    Opamees/omargo:

    Lieve Jonne,
    toch nog maar een poging gewaagd na je een gewone mail gestuurd te hebben...
    we hopen dat het nu gelukt is.
    liefs can opamees en omargo

  • 06 Juli 2015 - 22:41

    Mama:

    Lieve stoere Jonne,

    wat sta jij je mannetje, zeg!
    Ik ben trots op je!

    liefs, Mama


  • 07 Juli 2015 - 00:34

    Han Uitenbroek:

    Lieve Jonne,

    Vervelend toch die koffers die blijven verdwijnen. Deze zal vast ook wel weer boven water komen, net als de vorige. Je leert in ieder geval goed dingen zelf oplossen zo, en krijgt er alleen maar meer zelfvertrouwen door. Heel veel plezier en sterkte de komend weken. Ervaringen om verder op te bouwen. Veel liefs Papa

  • 07 Juli 2015 - 08:08

    Jonne Uitenbroek:

    Hartelijk dak voor alle lieve reacties!! Het kamp wordt hier steeds voller (we zijn inmiddels met 30) en we krijgen straks te horen waar we gaan werken. Mijn koffer is inmiddels ook terecht en komt ergens vandaag aan...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Colombo

Jonne

Welkom op mijn digitale reisdagboek! Nu ik geslaagd ben voor mijn VWO diploma en ik flink wat tijd over heb voordat mijn vervolgopleiding begint, wil ik graag eens op een écht bijzondere vakantie gaan. Daarom ga ik 5 weken lang in Sri Lanka vrijwilligerswerk doen. Door de weeks werken, in het weekend rondreizen, ideaal toch? Ik ga helemaal alleen en om eerlijk te zijn, ben ik best wel nerveus, maar ik heb er vooral veel zin in! Groetjes, Jonne

Actief sinds 30 Juni 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 4347

Voorgaande reizen:

05 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Sri Lanka

Landen bezocht: